Semadeniz Yani ben her hafta bir gün gün vuruluyorum. İlla saatli vurulmam mı gerekir? 12 vuruluyorum. Sonraki hafta 14:00 vurulsam sorun olur mu?
Kahverengi Semadeniz ben saatıne dikkat etmeden vuruldum bir yan etkisini görmedim.Şuan durumum iyi olduğu için doktor iğneyi bıraktırdı.
Umudumbitmedi Semadeniz ben saatine hiç dikkat etmedim aynı gün vurulmaya dikkat ediyorum ama arada 1 2 gün sarktı bu bayramda baya sarkıcak inşallah bişey olmaz
Mavi34 Semadeniz doktorum bir kaç saatlik farklardan sıkıntı olmaz demişti benimde 3 4 saate kadar değişebiliyor vurulma saatim
Aylinsemih Semadeniz bu iğneye saate gerek yok ki ben eczanede çalışıyorum bend3 haftada 1 vuruluyordum yarim yarim günün herhangi bi saati vuruluyordum fark etmiyor
Kahverengi Semadeniz kanama vardı 2 gün hastanede yatım 3 aydırda evde yatıyorum 3 günde 1 oluyordum ben iğneyi bide günde 3 defa ilaç içiyordum.Şuan 20+4 3 hafta sonra ilaçıda kesicek doktor.İnşallah sizde en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz.
Semadeniz Kahverengi ilaç ağrı yapıyor ve oturma kalkma sırasında acı çekiyorum. Allah sağlıklı hayırlı bebeğimizi doğurup büyütmeyi nasip etsin. İsteyen herkesi tez zamanda evlad sahibi yapsın.
Aylinsemih Semadeniz iğneyi vurulur vurulmaz hemen kalkmayın birde beceriksiz hemşireye denk gelirsen acır benm öyle oluyor hemen kalkınca ve becerisiz birine denk gelirsem yoksa hiç ağrı olmaz