Ria Kizlar henuz 11. haftadayiz. Herseyi yiyorum. Yemekten sonra yine acim yine ac😄 sonu nereye gidiyor. Sizce degisir mi? Ogunleri atlarsam kusmaya basliyorum. Agzim hic durmuyor. Cinsiyet tahminleri yapabilirsiniz😊💫💫
Doga_77 Ria Valla yiyebiliyorsanız çok şanslısınız ben mide bulantısından 20. Haftaya kadar su bile içemiyordum😄 maşallah size erkek mi acaba 🤷🏼♀️
Zynpxx Ria aaa bu ben 😅😅aynı durumları yaşıyoruz canım her şeyi istiyor doyduğumu asla hissetmiyorum😅
Ria Doga_77 ilk hamileligimde ben de ayniydim senin gibi hic bisi yiyemiyodum ya sonra dusuk yasadim. Simdiki hamileligime inanmadim bile bi sure 😀
-Papatya33 Yedigimi cıkartıyorum o yüzden bende devamlı ac hissediyorum. Bulantı ilacını bırakıyım dedim ama mahfetti
-Papatya33 Ria 12.haftada basladı benim hala devam ediyor. Annemde de öyle gec baslamıs doguma kadar sürmüş. Midemde durmuyor hemen cıkartıyorum. İlaçlar baya hafifletiyor ama cok kullanmakta istemiyorum.
Ria Zynpxx Ayy hayirli olsun. Saglikla kucagina almayi nasip etsin. Cocuk yapmak kolay degilmisya bi de ben gurbetteyim. Virusten memlekete de gidemiyoruz ah. Insallah sansima kirmizi listeden cikariz. Rakamlar arttikca acikmada artiyor😂
Zynpxx Ria ya gerçekten öyle bende gurbetteyim ilk haftalarda düşük riskinden dolayı gidemedim ailemin yanını ilk defa bi bayramda ayrı geçirdik gerçekten zormuş ama varlıklarının mutluluğu bile yeter🥰
Ria Zynpxx Turkiye icinde mi gurbettesin? Ben baya uzaktayim Ingiltere’de . Bu sene baya pisman olmadik degil buralara geldimize😅Allah’m buranin havalari da oyle bunaltiyo ki. Hep bulutlu. Bebek dogdugunda gunesim o olcak diyebilirim😁