Kızlar selam. 19 haftadayim tatilden yeni döndüm, güneş kremini hamileliğimi öğrendiğim günden beri kullanıyorum ama bıyık bölgemde kararma var. Bıyık yok ama bıyıklı gibi duruyorum cok kotu gözüküyor. Doğumdan sonra gecer mi böyle bi durum yaşayan var mı? Biliyorum hormonlar vs sebepli oluyor ama gerçekten dogum sonrasi geçiyor mu bunlar 😅