MuucizeminAnnesii Bende de vardı protein kaçağı, ödem ve yüksek tansiyon. Doktorum teşhis koyamadığı için 2 ay falan ilaçsız o şekilde idare ettim. Gebelik zehirlenmesi varmış. Doktor yapısal dedi geçiştirdi hep. 34+3′te doğdu kızım. Hiç sıkıntı yaşamadık. En azından biliyorsunuz tedbir alırsınız. Biraz daha zaman kazanırsınız inşallah.