metehaninannesiii Kızlar geceden beri ağrım var ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum ne ayakta durabiliyorum nasıl geçer bu agri ya
Masalimiz28 metehaninannesiii çok yorduysan kendini oda yapar birde artık zaman azaldıkça onlar olmaya başlayacak ben 37+6 yım 31 haftada başladı ağrılarım halada devam ediyor o yüzden çok endişelenme canım kendini yormamaya çalış birde elinden geldiğince uzanıp dinlen bol bol
[silindi] metehaninannesiii ben de ayni haftada ve durumdaym iki gecedir serin esiyor benm de hosuma gidiyor dikkat etmiyodum kendime ona bagliyorum😶
Mavi87 metehaninannesiii canım enfeksiyonda ağrı yapar, susuz kalmakta.. sıvıyı bir miktar arttır bakalım. Geçmezse bi doktora görünürsün
Kuben metehaninannesiii Aynı haftadayız dün bende de oldu. Uzandım hep geçti ve magnezyumu aksatmamaya karar verdim
metehaninannesiii Kuben hiç aksatmıyorum ki ben bağ evindeyim üşüttüm mu acaba birde sürekli merdiven in çık yuruyus yaptim dünden
Kuben metehaninannesiii Üşütmeden de olabilir belki. Bugün iyice bir dinlen bakalım geçmezse duruma göre hareket edersin. Benim geçtiği için çok üstüne durmadım ama fena bir batma şeklinde olmuştu baya korkuttu. Ya da doktoruna ulaşabiliyorsan bir sor gel derse gidersin
metehaninannesiii Masalimiz28 biraz daha iyiyim canım doktoruma yazdım korkulacak bir durum yok dedi bebegin hareket etmesi bizim için önemli dedi ılık dus al dedi rahatlarsın dedi aldım çok şükür biraz daha iyiyim canım
Ebru-evlek 31 haftalık ikiz gebeyim bende kasığımda baskı hissediyorum baya sertleştiriyorlar karnımı bana da bilgisi olan varsa yazabilir mi