Merhaba sevgili happymom ailesi aranıza dün katıldım 😍 4 haftalik gebe bir happymoom olarak ama sorum şu ki karnima giren kramplar. Kramp mi onu da bilmiyorum yatigimda hic bir sey yok cok iyiyim ayağa kalktigim da karnima birseyler oluyor gaz sancisi mi desem üşütme mi desem kramp mi desem tarif edemiyorum kimseye. Bu normal mi siz de de oldu mu ve nasıl gecti cevaplarsaniz cok sevinirim 😍