Gnerbeb_12 Arkadaşlar şuan 28 haftalığım iğne olmam lazımdı ama özelsin de acilin gittim devletin de acilin gittim yapmadılar. 3 gün geçse bişi olmaz dedi doktor. Ne kadar doğru bilmiyorum 🙄
Cananemrah Gnerbeb_12 Ben 29 haftaya 1 gün kala olmuştum sıkıntı olmadı doktorum da sorun değil demişti
Nry0682 Gnerbeb_12 bende 29 haftalıgım daha önceki doktorum 28 demisti ama simdiki doktorum önemli olmadıgını gerekirse dogumdan sonra vuracagını söyledi.
demett61 Gnerbeb_12 ben de 27+3 de yaptırdım özelde bizim doktorumuz. Yatış girişi yaptık 150 TL verdik çıkarken çok basit bir iğne hemen olup çıkıyorsun 🙃
Cicek08 demett61 merhaba bende özele gidiyorum da.bizim haftamiz daha erken o yüzden net bilmiyorum. İğne için yatış mı yapıyorlar zorunlu mu
demett61 Gnerbeb_12 ben sorun olacağını sanmıyorum ya tatil bitince randevu al bence hemen. Biz biraz erken yaptırdık o bile sıkıntı olmadı çarşamba gelin 28 e yakın olsun gününüz dedi hatta. Önemli olan 28 i doldurmak.