Hly3 sağdığın süt ürettigin sütü göstermez. Ben sagdıgımda 10 ml bile çıkmazdı mememden 2 sene emzirdim. Kızımda cok güzel kilo aldı. Bebek sagımdan daha cok süt emer memeler emerken süt üretmeye devam eder cünkü. Memenin yumusak olması süt olmadığını göstermez. Meme bir süre sonra yumusar ilk zamanlar gibi sert olmaz. Yumusak meme daha makbuldür yaglı süt içerir.senin tek doyma kriterin şunlar olacak. İlk 1 ay günde 3 defa 1 TL büyüklüğünde kaka yapıyor olması, ilk 3 ay ayda en az 500 gr alıyor olması. 1 aydan sonra kaka yapma sıklıgı azalır 10 güne kadar yapmayabilir. 1 aydan sonraki doyum kriteri günde 5 6 defa çiş yapıyor olmasıdır. 3.aydan sonra 200 - 500 gr alıyor olması. Çünkü 3. Aydan sonra kilo alımı azalır. 200 gr üstü alıyorsa sorun yok demektir. Bebek 6.aya ulastıgında dogum kilosunu 2 ye katlamıssa gelişimi güzel olmus demektir. Senin dikkate alacağım tek kriter bunlar canım. Durduk yere süt azalmaz öyle merak etme. Süt yapıcı çay falan içme sakın tavsiyem. Hepsi para tuzagı. Sen güzelce yemek ye güzelce su iç abartmadan acıktıgın ve susadıgın kadar o yeter.