Kizlar 12+1 de rahim yetmezliğinden serklaj oldum normalde istnbulda olmam gerekiyordu evim orda kendi doktorum orda ama memleket geldiğimiz icin bende burda yaptim suan cok kotuyum karnim sis agiriyo tuvlt çıkamıyorum kendimi hiç iyi hissetmiyorum suan 13+4 oldum kızımda olmustum ama hiç böyle biseyle karsilasmadim resmen egilip bisey kaldiramiyirum sanki 8 aylik hamileymisim gibi sizce bi sorun olabilrmi ve doktor 2 kutu antibiyotik verdi prgstan iğne fitil okdr cok ilaç kullanmıyorum ki yerimden kalkamıyorum benim gibi olanlar varmi bana bilgi verin lutfenn