designermom Kızlar testim bitti burada her eczanede yok siparişle getiriyorlar elinde olan var mi ya tam çatlama zamanımda kargom yetişmedi 😫😫
sdmr20 designermom merhaba gecen gün yanıt yazmıştım sana zaten emin olmak için üç kez yapmışsın yumurtlamayı catlmayı görmüştün çok stres yapma degerlendirdin zaten artık çok çok da önemi yok yumurtlamayı gördün zaten🤲🏻🥰
YEK20 designermom yeşilpınar metronun karşısında eczane var özlem çarşısına doğru ama yarın bulabilirsiniz ancak. Tühh.. Benim elimde var ama annemlerdeyim ulaştırmam çok çok zor. Keşke dün açsaydınız postu 🤕
designermom sdmr20 canım çok silik degildi ya ondan bugün de yapayım diyorum bir de bu testler bazen bozuluyor bulasiyo özellikle 3 tane yaptım emin olmak icin
sdmr20 designermom ben birgebenin Günlüğü sayfasından aldım ona sorarak hep emin oluyorum o koyuluk bir kez gidiyorsa tamam catlamıs demektir benim de öyleydi gebelik olmuştu yani değerlendirdim üç gün ama kimyasal oldu nasip değilmiş ☺️
designermom sdmr20 ben ona da sordum da akşam bakabilecekmiş canım valla polikistik over var diye emin olmakmışım herseyi yapıyorum çok zor yumurtlama oluyor diye 😊
Mervee155 designermom kardelen lisesini biliyormusunuz ordayım kazım karabekir diye geciyor laboquik bendekinin markası
sdmr20 designermom rica ederim ben nedense çok inandım olacak ☺️😍 İstiyoruz evet bende çok istiyorum ama Allah’ın da bir bildiği var o yüzden sen suan elinden gelenin en iyisini yaptın sabırla bekle Allah’a bırak😋🥰🤲🏻
designermom Mervee155 biliyorum sanırım su deposu degil mi Happy center falan var o civarlarda olması gerek trafik ışıklarına yakin