23 gün önce normal doğum yaptım dikişimin bi tanesi açıldı şuanda diğer dikişlerim düşüyor yavaş yavaş onlarda sıkıntı yok ama açılan yer dikilmedigi için hala birleşmedi ve orda şişlikvar gibi görüntü oldu aynı et parçası varmış gibi dışında öyle duruyor aynı durumu yaşayanlar var mı