20 haftalık ikinci gebeligim. Tecrübeli olmam gerek diye düşünen olabilir ama anne yüreği işte biraz hissedemedim mi kötü ölüyorum iyi mi nasıl falan kontrole gitmeme de bir hafta var iki gündür hissetmiyorum sabah hiçbir şey yemeden çikolata yedim ama kar etmedi sizce normal mi ya. Yaşayan var mı.