geçen günlerde annem dalak yersen çocuğun yüzünde lekeler çıkar bizde öyle derlerdi büyükler dedi bana ben unuttum kayınvalidemin evinde minik bi parça ısırdım . Sonra annem neden yedin söylemiştim sana dedi pişman oldum iki gündür uyku uyuyamadım üzüntüden sizce doğru mu ?