Nasılsınız ben 20ci haftadayım. Bunaldım hep üzüntü iç daralması, ağlamalı haller . Bebek hareketinden korkma , sabırla nasıl o günler gelir diye bekleme . Sizde durumlar nasıl canlar . Rabbim hepimize hayırlı doğum nasip Etsin sağ Salim kucağımıza alalım en doğru zamanda 😊