Beybilerim Kızlar merhaba ben 5+2 haftalığım. Ya geceleri istemsizce geriliyorum farkettiğimde kendimi topluyorum… Fakat bu gece uyurken gerildim bebeklerim sağ tarafda ikizler. Sağ tarafım bi acır gibi oldu sonra geçti. Gerilmekde sorun olurmu bilen varmı?
Sisiko Beybilerim ikiz bebişlere hamile değilim öncelikle hayırlısı olsun sağsalim kucağına al inşallah ama şu an onlar nokta kadarlar sıkıntı olcağını sanmıyorum 🌸. Sadece günlük işlerinde biraz daha dikkatli olabilirsin okadar 🤩
aslanreis Beybilerim daha çok yeni yüz üstü yatmanızdada sorun olmaz son aylarda zaten rahat yatamıcaksınız dikkat etmeniz gerekicek şimdi rahat rahat yatın
Ozgu_momy Beybilerim 20. Haftaya kadar istediğiniz pozisyonda uyuyabilirsiniz yüz üstü dahil . Gerinmek bir sorun yaratacak pozisyon değil zaten bebekler nokta kadar şu an daha rahat olun
Sesee Beybilerim bende surekli gerilmek istiyodum hatta belki en buyuk belirtilrden biri buydu yani bi zarari olmadi bana ama yinede dikkat edin cokta uzanip kisanmamak gerek