Hazelhazel Bayanlar 9+5 im ve çok fazla gaz sancısı çekiyorum sizlerdede ilk aylarda böyle oldumu ne yapabilirim önerisi olan varmı 🙏
Melikee29 Hazelhazel ilk aylarda ben de cok çektim. Hatta suan 9. Ayımdayım 2 gündür mahvoldum:( ılık bır dus, ve kimyon iyi geliyor. Yürüyüş yapmayıda deneyin tabi
ebruzb Hazelhazel ılık duş ve yürüyüşle geçmişti aman öyle baharat yada bitki çayı falan denemeyin ilk haftalar sakıncalı oluyor
irorkay Hazelhazel ilk haftalarda kimyon vs gibi baharatları kullanmayın. Ilık sıcak duş da iyi değil. Gaz olur maalesef. Az ve Sık sık yiyin
Melikee29 Kimyonu tuz gibi yalnızca yemeğime döküp kullandım. Doktor bır sakınca olucağını söylememişti.