Kızlar malum bayram, pazartesi gününden beri evimde şöyle uzanayımda dinleneyim yapamadım. Bursa istanbul arasında git gel yaptım. İstanbulda anadolu avrupa yakası arasındada sürekli gidip geldim. Bugün yine karşıya geçicem. Bebeğimin hareketlerini hissedemez oldum 3 gündür. Normal mi? Aşırı yoruldum onunla alakalı mıdır? 23+2 haftalığız bu arada.