rosatue
03.15 te ilk sancım geldi uykumdan uyandırdı yarım saat evde aralıklarını takip ettim sonra hastahaneye gittik hiç açılmam yoktu evde sancımı çekeyim diye eve gönderdiler yarım saat sonra ağrılara dayanamadım tekrar gittik 4 cm açılmıştı. Kendi sancımla doğum yaptım. Çok şanslıyım ki açılmam çok hızlı oldu. Doğumhaneye giderken tamamen açılmam olmuştu