ilkgozagrimhavinim Keskinn07 zaman su gibi geçsin, kavuşun sağ salim bebişinle inşallah🤲🏻 bizde 23+2 😊
Sevinc1987 Keskinn07 7 haftalikta coktan duyulur canim ben 6+2 de duymustum simdi 15 + 3 olduk hareketlerini hissedebiliyorum az az
Keskinn07 Sevinc1987 ya öylemi bende en son 5+6 da kontrole gittim bayramdan sonra gel kalp ıcın dınleyelım dedi 🙏 bebeği de az da olsa gördün dimi