Ozgesapmaz kubraytekinayan bende 32+1 olduk. Ellerim şiş, nefes darlığı, göbişten düzgün uyuyamama😂 mide yanması şimdilik bu kadar 😬😂
Yesimykc kubraytekinayan 35. Hafta geceleri ellerim ayaklarim yanıyor uyku desen sıfır. Rabbime şükürler olsun saglikli olsunlarda biz katlanıriz
kubraytekinayan Ozgesapmaz o sorunlar mağlesef bendede var gece rahat uyuyamama sabah kalttığında el parmakları ağrısı uyuşması ödemler mide yanması 🤦♀️😂