ogrencianne35 Duygu17 benim 2. çatı muayenesi sonrası kanamam oldu demek ki nisandı 2 gün sonra suyum geldi
Annecik_ Duygu17 su ve nişanım gelmeden sancı ile hastaneye gittim ama doğururum kafasında değil çok ağrım var yaaa hayırdır diye gittim doğurdum geldim
ogrencianne35 Duygu17 ama 2. çatı muayenem 40 haftada oldu 😂 ve zaten normal doğum da yapamadım sezeryan oldu
Duygu17 Mos21 benimde 39+6 ufak ufak ağrılar haricinde bişeyim yok hastaneye gittiğimde sen doğuruyorsun desinler istiyorum 😂😂
byzza16 Mos21 düzensiz sancılar bende de var 36+4 üm korkuyorum doğum başlar diye ama acilmam falan da yokmuş sadece düzensiz sancı 😬