esra572 canim ben ilk hamile öğrendiğimde 2 kontölümüde Abdulkadir Yanartaş’a yaptirdim cokda guzel ilgilendi burdaki giden herkezde çok memnun istersen o doktora git bende çok memnun kaldim fakat maddi yönden devam edemedim devlette yaptiriyorum kontrellerimi