Duygu17 sancılarınız düzenli çıkarsa ya da bebeğin kalp atımlarında sıkıntı görürlerse örneğin ani iniş ve çıkşlar o zmn usg ile bakabilirler. Ben dün gittiğimde sancı çıktı vajinal muayene de ettiler 2 cm açıklığım çıktı. DüZnli kasılmam olmadığı ve bebekte de sıkıntı olmadığı için eve geldim. Sancım olursa gidicem tekrar.