dibuuu
Kizlar sicaklardan midir bilmiyorum 27 haftaligim yemekle aram hic yok hep aparat seyler yiyorum ne yemek yapmak nede yemek canim istemiyor.
Cok fazla uyuyorum mesela gece 1 de yatiyorum taa bidahaki gun yataktan oglen 1 2de kalkiyorum ? Ayni seyleri yasayan varmi