17+5 te hissettim kızımıı seğirme şeklinde ama ilk gebeliğim olduğu için acaba bağırsak hareketi mi dedim çünkü çevrem dha erken hissetmezsin diyorduu özellıkle yemek yiyip uzandığımda cok sıık oluyorduu doktoruma sordum bebeğin o dedi ☺️ 21. Haftamdayım şu an mesajı yazarken bile kıpırr kıpırr kızçemmm ❣️Allah sizede göstersiin inşallahh