Pembepanterr [url=https://www.hizliresim.com/9z57vni][img]https://i.hizliresim.com/9z57vni.jpeg[/img][/url] Kızlar günaydın sün erken gebelik testi yapmıştım ilk 10 dk içinde aşırı silik çıkmıştı hatta kuruma çizgisi bile olabilir diye düşündük bugünde bu kaset testlerden yaptım adetime 3 gün var daha ilk 5 dk cıktı gebelik var sanırım aranızda benim gibi olanlar var mı,2 ay önce kimyasal geçirmiştim gebelik planlamıyorduk korunuyordukta ama adet gecikmesiyle öğrenmiştim bu ay planlı oldu gebelik var mı sizce ? 🍀 Rabbim Cuma gününün suyu hürmetine tüm bebek isteyen annelere evlat nasip etsin inşaAllah kızlar isteyen herkese versin minik mucizelerini seviliyorsunuz 💕
Elsu26 Pembepanterr çokta silik değil bariz görünüyor 5-6 haftalık vardır 😊 ama yine de kan testi ver emin ol 😊😊
sumeyraballl Pembepanterr gözün aydın kız Rabbim herşeyi gönlüne göre versin hemen kan verip betanı takip et 😊😊
Pembepanterr HEY03D Çok teşekkür ederim balım Allah razı olsun sağlıkla kucaklarımıza alalım inşaAllah 🌼
Pembepanterr sumeyraballl Teşekkür ederim balım eğer gebelik varsa burda bol bol görüşürüz hepinizle 😊🌸 Adet tarihimi bekleyeceğim beklenen tarih pazartesi birşey kalmadı 😊
Melismomyy Pembepanterr bir hafta önce bende aynı bu şekilde öğrendim 🤗 çok erken ama hamilelik var denildi bana doğruymuş yarın kontrolüm var 🙏
Pembepanterr Melismomyy Tebrik ediyorum canım rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😊🌸 kaç haftalıktı böyle öğrendiğinde
rosatue Pembepanterr benimkinin aynısının tıpkısı. Ben de 2 gün kala yapmıştım. Hemen hastaneye gidip kan verdiğimde Hcg 76 çıkmıştı. Hayırlı olsun 🥰