Lorde Merhaba, ben de Ekim annesi olacağım inşallah. 25+2 yim şu anda. Bebeğim kıpır kıpır maşallah. ☺
MelihaKaraca yagmuryilmaz bugün doktorumuz çok şükür sorunumuz yok çok beğendim dedi 😍bebeğe n’aptın bu hafta 250 gr almış bi hafta öne geçmiş dedi hiç bişeyde yapmadım farklı oysaki 🙊