Esen Ben şöyle düşündüm şahsen...
Biz yeni nesil anneler hamileligimizin herseyini inceleyip internetlerden araştiriyoruz ve en ufak şeyde hemen endişe edip doktora gidiyoruz ve bu yüzdende aslinda hamilelikte rutin olan ama incelendiğinde tedbir amaçli doktorlarin vermis oldugu ilaclar yapmis oldugu testlerle...Endişe edip hemen( erken doğul riski ) Adını koydugumuz bi durum oldugunu....Ve aslinda nekdar erken dogum riski olsada annelerin Aslinda zamani geldiginde hatta zamani gectiginde sezeryan ile dogumunun gerçekleştigini goruyorum....Ve bu durmun sebebi hakkinda bi tahminim yok🤔şaşkınım