Kızlar 31 haftalığız. Arada bi kasılma oluyordu önemsemedim. Dün akşam 7 den sabah 5 e kadar karnımda sertleşme toparlanma kasılma oldu kasık ağrısı ve batma eklenince acile geldim. Ultrasonla baktı bi sorun yok dedi ne nst ne açılma vs bakmadı. Ultrasonla bakıp serum yazdı yatış yapıp serum verdiler serum bitince cıkıcam. Hiç bi açıklama yapmadı nst bağlanmadan neden serum verdiler anlamadım suan hala kasıklarda batma oluyor hala karnım taş gibi toparlanıyor 😣