Kızlar öncelikle amacım kimseyi tedirgin etmek veya olumsuz etkilemek değil sadece herkes daha bilinçli olsun diye anlatmak istiyorum negatif doğum hikayemi.40+3 çatı muayenelerim süperdi bebek gelişi çok uygundu ve nişanımın gelmişti.Başakşehir çam ve sakura da kuzenim olan doktorumla hep iletişimdeydik yatış vermedi açıklık yoktu.Acilden 3 günde bir nst çekilip muayene oluyordum.Dün gece düzenli kasılmalarım başladı ve takip ettim 11 den gece 3 e kadar düzenli kasılınca acile geldim doktoruma haber verdim kendisi izindeydi acilden sağolsunlar ilgilendiler.Açıklığım yoktu ve kasılmalar devam ediyordu doktor nst çekip eve göndereceğiz çünkü açılma yok dedi ama benim sancılar çok düzenliydi.Neyse nst ye yattım hemşire geldi bağladı ama ilk oynattı falan bulamadı sonra bir anda doktor hanım diye seslendi acil düşüş var falan dedi ben şok oldum kapıda eşim annem kayınvalidem bekliyor neyse ki hazırlıklı gelmiştik.Aniden doktor geldi ve bağrışmalar başladı düşüş var diye bir anda makasla eşyalarımı kesmeye başladılar acil sezeryan dediler bir hemşire geldi sonta taktı aniden biri damar yolu açıyor biri oksijen takıyor kafamda resmen 10 kişi vardı aynı anda herkes bişeyler yaptı.Sonra sedyeye aldılar koştura koştura ameliyathaneye getirdiler ben ağlamaktan helak oldum tabi korkudan.Herkes bişeyler söylüyordu ben mi bebeğim mi hangimiz ne tehlikesindeyiz bilemedim.Anestezi için geldiler ve genel olarak karar verdiler bir anda vücuduma soğuk bişeyler sürdüler boyadılar iki nefeste uyumuşum.Aileme acil sezeryan diye haber vermişler onlar beni yürüyerek geleceğimi düşünürken eşim ağlama krizine girmiş kapıda şoktan annemler desen ayrı .Uyandığımda ağrım çoktu odaya alındım bir saat sonra bebeğim geldi sağlıklıydı çok şükür kurtarılmış son dakika da kalbi duruyormuş.😔 Biraz uzun oldu ama kızlar lütfen her ağrıyı dikkate alın doktorunuzla iletişimde olun acile gidin burdan okumayla bile olmuyor çünkü beni de nst çekmeden gönderselerdi Allah korusun bebeğimi kaydedebilirdim veya o gece sabaha kadar bekleseydim 😔 Tüm herkese kolay doğumlar diliyorum bana bir travma olarak kaldı maalesef kimseyi üzmek değil amacım sadece daha dikkatli ve daha bilgili olmaya çalışalım herşeyi önemseyelim bebeğimiz için 🤲🏼 Şimdi bebeğim yanımda yarın çıkacağız hastaneden inşallah herşey çok iyi hafif ağrılarım var sormak istedikleriniz varsa cevaplarım ❤️