44yagmur 27+2 olduk 2 3 gündür Sol bacağıma vuran bir rahim ağrım var kıyafet giyerken ayağımı kaldırdığımda ağrım oluyor sandalyede oturduğum zaman ağrım oluyor bu durumu yaşayan var mı neyden kaynaklanıyor acaba doktora gitmeli miyim
fethiyeli48-48 44yagmur magnezyum kullanıyor mUsunuz kullanmıyorsanız doktorunuza söyleyim iyi gelebilir
aysimaninveprensinannesi Bnde 27.5 im ve inanilmaz vajinal ve kasik agrim var oyle boyle dwgil ayaklarmi yuksege koyup dinlenince rahatliyorum