Fasulyemm17 Kızlar zaman ne kadar çabuk geçiyor dün gibi ilk öğrendiğim gün bebeğimi . 😌😌 iyisiyle kötüsüyle korkusuyla bu kadar günü geçirmişiz 😚
Eceatesx Fasulyemm17 ay bu posttan bende açmıştım o kdr heycanliydimki şuan son 10 günümüz kaldi oğluma kavusmaya
Elif5361 Fasulyemm17 İple bu rakamı çekmiştim vakit gelcek mi diye beklerken son 17 günüm kalmış 🥰🙊normal doğum olacağı için her an gelebilir 👶🏼
Nrokc Fasulyemm17 asıl bundan sonrası daha çabuk geçicek canım ☺️ 99′da bende post açmıştım sanki dün gibi 💁🏼♀️ Şuan son 59′a düşmüşüz bile 🥳
Eylem_kaya07 Son 30 kaldı uygulamaya göre ama ben nedense Ağustos başı gibi doğuracağım gibime geliyor 😅 çünkü doktorum 8 ila 22 Ağustos arası doğum dedi 😍🙏 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💜💜💜🙏