AyseSarisen Happy11 tabii herkesin kendi tercihi ad bir murattır ben olsam kuzey ismi yerine Kıvanç olsun isterim en azından düşünsene kıvancım diye seslenmek bile insanı mutlu eder gururum övgüm daha hoş geldi bana