Sevgili anneler ve anne adayları bugun 24günlük anneyim kızımı 28haziranda kucağıma aldm.
drumla son kontrolumde bebeğin kilosundan dolayı daha fazla beklemeyip 40+1 de suni sancıyla doğumu başlatma kararı almıştık o gün sekizde hastanede olmam söylendi drun asistanı beni karşıladı ve yatış işlemlerini hallettik eşim ve annemde yanımdaydı doğumhanenin kapısına geldik sanıyorum ki beni odaya alacaklar ve sancıyı odada verecekler meğer ne safmışım direk doğumhaneye girdim ne olduğunu anlamadm bile tabi eşim ve annem kaldı dışarda ilk başta çok rahattım korkmuyordm nstye bağladılar sancıyı verdiler ortam sessiz sakin kimsecikler yok on onbeş dkda bi hemşiere gelip nasılsn diye soruyor herhalde bir saat sonra suyum gelmeye başladı bi sıcaklık hissedince korktm içeriye seslendim ebe geldi dedim bişey oluyo suyun gelio iyi bişey dedi herhalde kendileri patlatmadığı için iyi bişey dedi neyse sonra biri gelip istersen yanına biri gelebilir dedi eşim hariç tabi bende ablamı istedim sakaryadan gelecekti sabah çıkmışlardı yola geldiyse onu çağırın dedim henüz gelmemiş benim ufak ufak sancılarım başladı tabi ama basit sancılar 11 de ablam geldi o da hemşire burada ben plates topunda hareketler yapıyorm odada geziyorm gelen sancıları atlatıyorm tabi ara ara dr gelip bakıo açılmama vs neyse sancılar artmaya başladı açılmam 2cm saat olmş öğlen 2 artık sancılar aldı başını gidio benim gözüm dünyayı görmüyo beynim gitti ebe gelip bakıyo ablam beni sakinleştirmeye çalışıo masaj yapıo saat dört odaya bir ebe geldi dedi bu kız sabahtan beri ne bağırıyo ben ağlıyorm tabi artık takatim kalmadı yoruldm açım uykum var ben yapamıcam diye haykırıyorm wcye girdm çıkmıyorm saklandm oraya ablam diyo doğurcan orda çık gelen ebe muayine etti suyum hiç boşalmamış bebk hala çok yukarda biraz suyunu boşaltıcam dedi bnm bilinç artık hayalle gerçeği ayırt edemicek durumda dr gelşo odada bişeyler konuşuluo algılayamıyorm iğne vurdular onu hatırlıyorm bebek inmedi aşağı vakumla aldı dr en sonunda ablamı doğum boyunca yanımdan çıkarmadılar hemşire olduğu için iyi ki yanımdaydı bebeğimğ ilk gördüğüm anı hatırlamıyrm tek hatırladığım üstüme çıkan ebeler… ıkın ıkınma sesleri çok zordu allah herkese yardım etsin tek nefeste doğurmayı nasip etsin gelen ebe olmasa daha çok beklerdim herhalde allah gönderdi onu bana herkese sağlıklı doğumlar🤲🏻