ZElif 8 buçuk aylık gebeyim. Son zamanlarım veeee çooook çok çok kaşınıyor karnımmmmm napılabilir bi çağresi var mı
Mkalpi ZElif canım kesinlikle zeytinyağı öneriyorum ben başından beri kullanıyorum suan 33+4 o kadar güzel kaşınmayı rahatlatıyoki ve çatlağada birebir doğal çözüm
Pirincveannesi ZElif aynı sorun şuan başladı kalçalarım göbrğim inanılmaz kaşınıyo brn çatlamasın diye acı badem sğtğ kremini almıştım hatta halada çatlağım yok onu sürdüm rahayladım şuan varsa elinizde bi deneyin isterseniz
Edahmm ZElif benimde 1-2 haftadır öyle sanırım çatlıcam 38+2 olduk son 4 günüm var doguma çatlamadan bitirsek iyi olurdu 🙈