herkese merhaba oncelikle
bizim odamızda sağlı sollu 2 cam var ceyran yaptımı tam esiyo dün gecede baya serindi üstümüzde örtümüz yoktu sabah 9da karın ağrısına uyandım dedim belki soğuktan rahatsız oldum üstüme örtü örttüm tekrar uyumaya çalıştım baktım uyuyamıyorum anladımki sancı çekiyorum kalktım hemen duşa girdim saçlarımı topladım bekliyorum yalancı sancımı gerçek sancımı. kahvaltımızı ettik hastaneye gittik güya nstye giricem ama sancıdan duramıyorum çok şiddetli. beni direk çatala aldılar 2cm açılmam vardı sancılarım 120-130u buluyodu suyumu patlattılar. dayanamadım plates topu yada yürümek zerre fayda etmedi hele nst için uzanamadım bile sancıya dayanamadım yalvardım epidural istedim yemin ederim kuş gibi oldum epiduralden sonra. çok yorulmuşumki o bi saatte uyumuşum ağrılar tekrar gelmeye başladı tekrar epidural istedim ama bu seferki epidurali hissetmedim sancılar daha cok ağırlaştı bu sefer sancılarda ıkınmaya başladım. 3.epidural vuruldu meğersem beni kesmişler bebeğin kafasının yarısı çıkmış 2-3 defa ıkınmamla bebişimi gördüm şok oldum çok tuhaf geldi içimi temizlediler diktiler zerre hissetmedim şimdi kızımla odadayız öyle sessiz öyle sakinki bide babası gibi ters bakışlı aynı❤️ allah istiyen herkese nasip etsin çok güzel bi duygu. doğum yapacak arkadaşlarada epidurali şiddetle tavsiye ediyorum eğer ben yaptırmasaydım doğuramazdım çünkü sancılara dayanamadım🤷🏻♀️ herkesin acı eşiği farklıdır ama ben dayanamadım diye sizde dayanamıcak değilsiniz sormak istediğiniz şeyler olursada sorabilirsiniz❤️❤️