Sev321 Merhaba kızlar, ben 13.haftamdayım üzerimde atamadığım bi halsizlik var. Sizce bu normal mi? Yediklerime dikkat etmeme rağmen bütün gün yatsam uyuyacak potansiyeldeyim.