3 gündür yoruldum ve yatis istirahatliyken biraz fazla oturur vaziyette durmustum baslarda ona bagladim bu agriyi ama bel agrisida eslik ediyor 2 gündür dinlenmeme ragmen sanki agri artiyor pelvis kemiginde ve kalca üstü kuyruk sokumunda cok oluyor sıklıkla oturup kalkarken yattigim yerde saga sola dönerken ve yururken iyice siddetleniyor bu haftalar icin normalmi ?