38+3 deyim şuan 6 gün önce nişanım geldi iki gündürde sancı çekiyorum bebek oynadıkça agrım oluyor hem gaz sancısı gibi hem adet zamanı agrısı gibi suyumun gelmesini bekliyorum doktora gitmedim.Az öncede bi kaçtır yaşıyorum bu durumu afedersiniz çişimi yapıyorum ama sanki dahada gelecek gibi bitiyor bekliyorum aralıklı aralıklı su geliyor ama idrar mı su mu bilmiyorum tam olarak.Gün içindede ıslaklık hissediyorum ama terliyor muyum acaba diyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?