FusunF Benim kanama alanım var doktor bana iğne verdi ama kanamam yok yanı durmuş yarında iğne günüm olsam mı olmasam mı kararsız kaldım 🤷🏼♀️
LivaveLeyla FusunF olmalısın aksatma çok önemli kaç tane yaptırdım hatırlamıyorum bile o kanama alanı yüzünden geçti zannedip acilede kanamam başlayıp sedyede bebeğimden büyük pıhtı attım ben
Ozgevrn FusunF kanamanıızın olmaması kanama alanını yok etmez içeride alan vardır o igne de onu yok eder en az 2 hafta yatmanız gerekir geçmesi için yatmaz igne vurulmazsanız o alan geçmez ve tekrar kanamanız olur
deno1 LivaveLeyla bende öyle geçti zannedip ilaçları azalttigim an gece kanamayla uyandım şimdi o korkuyla tuvalete gidiyorum surekli birsey varmi diye piskoloji bozuklugu gercekten cok zor
LivaveLeyla deno1 gerçekten öyle çok şükür geçiyor sağlıklı bir gebelikse devam ediyor ben düşük yaptım zannetmiştim o gün çok ağlamıştım şimdi kızım doğdu büyüdü bile rabbim hayırlısını versin 🤲🏻