cennetomrummm21 kendinizi korkutmadan gidin, dr tetkik yapsın. Bu tip durumlarda hep dr unuzu arayıp sormalısınız çünkü bir kişide nırmal denilen şey szde normal olmayabilir. Her gebelik her insan kendine özgü. Benim göğsümden sıvı geldiğinde dr meme başını uyarma süt o, krem falan sürme erken doğumu tetikler dedi, buradakilerden böyle bişey sorana süt o bişey olmaz sıkıp yaraya sür diyen bile çıktı. Bu nedenle en iyisi dr a sormak.