Bennn😇😀
Sbb1 38+2 olur mu 😂
Sbb1 39+2 pzt sezaryan kismetse
Sbb1 39+3 kasıklardan sancılar ara ara yokluyor ama bakalım 🐣😅
39+4 gelen giden yok nolcak böyle 🤷♀️
39+6 da yaptım ben doğumu 😊
39+3 olduk daha kızım oralı deyil☺