Kızlar bugun ogleden beri altımda cok fazla baskı hissediyorum sancı pek yok ama sanki afedersiniz kakam gelmişte yapamıyomusum gibi bir his var. Bacakalrımda hafif acıldı yururken farkediyorum. Bir de kutruk sokumumda agrı vardı bir ara gecti Bu doguma işaret mi? Bu arada 39 haftadayım son gunlerim