Bsr_dalli Kızlar ben 20+6 haftaligim bebegin hareketlerini çok güzel hissediyordum bu 3 gündür hissedemiyorum sizce bir sorun yoktur demi çok korkuyorum 🥺🥺
_Aysgll_ Bsr_dalli pek bilgim yok ama o haftalarda oluyo diye okumuştum forumda canım. Bazen bikac gün hissetmezsin sonra yine hareketlenir falan diyorlardı. İçini ferah tut sen sıkıntı yok tür inşallah 🤲🏻 Postun üste çıksın diye yazdım bilen biri yazar umarim