elifbayram 2li 3 lü 4 lü tarama detaylı usg şeker yükleme testi bunlar genel kabul görmüş yapılması gereken şeyler, fakat anne adayları doktorları o kadar zan altında bırakmış ki senelerdir insanlar korkuyor artık yaptır demeye ( yok şeker yükleme yaptırdım şeker hastası oldum , yok tarama yaptırdım içime şüphe düştü vs vs vs )
yapılması gerekiyor ve yaptırın .
Bu testler %100 tanı testi değiş risk testi ve yüzdesini gösteriyor , eğer risk yüksek çıkarsa daha ileri testler var %90 sonuç veren ( Nifty ) .
Bebekte herhangi bir problem olsa da doğuracak olmak değil asıl konu , bebeğin bir sorunu olup olmadığını bilmeden doğumda bir sürprizle karşılaşmış olmak , kendinizi o bebeğin sorunu her neyse ona hazırlamamış ve o alanda donanım sağlamamış olmak .
Sadece sizin bebeği öyle kabul etmeniz değil konu , bakalım bebek donanımsız bir aileye doğmak isteyecek mi ?
Tüm bunların düşünülmesi ve işini yapan insanlara bırakılması taraftarıyım ve doğrusu da bu .