Mercimegim_34 Haftamiza girmis bulunmaktayiz ama bebegimin hareketlerini cok az hissediyorum sizce normalmi ? Bide oyle int yazildigi gibi hic canımı ağrıticak. Derecede olmuyor sizce endiselenmelimiyim sizde durumlar nasil
Gurbettt Mercimegim_34 37+5 bugün ilk defa bebeğim çok az hareket etti çok endişelendim tatlı yiyorum tık yok sürekli karnimla oynadım ara ara minimal de olsa tekme attı içim rahatladı yarın kontrolüm var doktora sorucam . Eğer çok az hareket ediyorsa hastahaneye gitme imkanınız varsa mutlaka bir uğrayın yada doktorunuza ulaşın derim
sclzn Mercimegim_34 bu zamanda hareketleri azalır diye okumustum yeri daraldığı için hareket kısıtlanırmıs ama tabi danışın doktorunuza
aleff Mercimegim_34 ben de 37 haftaligim. bugun doktora gittigimde suyun iyi oldugu icin hareketleri iyi hissediyorsundur demisti. allah korusun suyunuzla ilgili bir sorun olmasin doktoru aksatmayin🙏
Edahmm Mercimegim_34 bizde 38+2 olduk geçen hafta aynı tedirginliği yaşdım meğer artık büyüdüğü için çok hareket yeri kalmıyormuş nst ye bağlandık herşey yolundydı 4 gün sonrada dogumumvar allah nasip kısmet ederse inşallah ☺️
Mercimegim_34 Gurbettt bende aynu şekil surekli karnimla oynuyorum tatli yiyorum surekli takipdeyim ama tik yok cani isterse minicik bi hareket ediyor o kadar sonra icim bi rahatliyor ama yinede korkuyor insan
mugecelikkol bende aynı şekilde haraketleri azaldı sanırım yerleri daraldığı için olabilir çok az hissediyorum
sclzn Mercimegim_34 bakma bende her seye tedirgin oluyorum sen en iyisi doktoruna sor en iyi o bilir 💐🥰
Mercimegim_34 aleff bende her gitmemde suyuma gayet iyi diyolar canim insallah onla ilgili bisey degildir
Bsraa35 37+6 yım bende Artık bebek hareketleri önemli, günde 10 hareket olmalıymış, sağlıkla gelsin yavrularımız 🤲🏻❤️