Merhaba bayanlar, hayırlı bayramlar diliyorum öncelikle ama bu bayram bana bir zehir niteliğinde geçiyor :( bayramın ilk günü denize gittik hiç girmedim tabi rüzgarından gölgede de olsam epey bir yandım kitap okurken. Günübirlik gittik döndüğümüz gece bebeğim kıpır kıpırdı maşallah. Bayramın 2. Günü de hayli yorulduk bayram yapalım diye sonra düğünler cemiyetler vs. Ama Bugün üçüncü günü sadece alt karın bölgemde hafif kıpırdamalar şeklinde hissettim oğlumu bir iki kez uyandırmaya çalıştım ama elime hiç tepki vermedi. İzliyordum oğlumu neredeyse hergün ama yukarı bile gelmiyor aşağıda 1.5 gündür hissediyorum onu. Böyle durum yaşayan var mı çok endişeliyim yorgunluktan mı oldu acaba