icedearth valla ne depend ne hasta bezi hiç gerek bile yokmuş boşuna hasta bezi aldım sezeryan olunacaksa hastane takıyor zaten hasta bezi ilk gün sabah ameliyata girdim akşama kadar hasta bezi vardı zaten ayakları hissetmiyordum onlar gelip kontrol ediyorlar hep sonra da e bebekten lohusa pedi almıştım baby me marka onu kullanfim çok rahattı eve gelince bir gün sonra falan nornal pede geçtim zaten öyle aman aman adet kanaması gibi bile gelmiyor aşırı yoğun derecede zaten depend alsam da ameliyatlı halimle giyemezmisim onu ayak kaldır giy zaten bir gün boyunca ameliyat yeri kapalıydı üstünde gazlı bezler vardı sanırım ertesi gün açtı doktor iyiki almamışım cokda gerekli değilmiş