nilufar27 selam kızlar parkta karnımı salıncağa carptım kızımı sallarken 30 haftalığım karnım da baya büyük acıdı cok göbeğimin kenarı el vurunca da acıyor bişey olurmu ya korkuyorum😕
[silindi] nilufar27 geçmiş olsun belki karnınız zedelenmiştir ama bebişe bişey olacağını sanmıyorum tabi siz yinede bi hastaneye gidin