Kızlar sizlerede morel olsun diye anlatmak istedim. 1 hafta önce sezeryan ile 36+6 haftalıkken doğum yaptım. Kızlara geçen hafta çarşamba gecesi kasıklarımda bi ağrı ile gece 2 de hastaneye gittim hiç açıklığım yoktu ama bebek kanala inmişti. Sonra doktor suyun geldi mi diye sordu hayır fark etmedim dedim. Sonrasında yinede bi bakalım dedi ve ped şeklinde birşey verdi pembe renkteydi. 15 dakika bekle rengi mavi olursa suyun geliyordur dedi. 15 dakika sonra bakınca hafiften bir kenarı mor olmuştur ve doktor sızıntı şeklinde suyun geliyor olabilir ama sabaha kadar istersen kendi doktorunu bekleyebilirsin dedi. Ve bende kendi doktorumu bekledim sabah doktor muayenemde gene aynı pedden kullandım ve ped bu sefer tamamen rengi değişmişti. Doktorum hemen sezeryana alalım dedi. İnanın çok korktum ne yapacağımı bilemedim. Tamamen bayılmak istedim ve anesteziyle girdim ameliyata. 1 saat içinde doğumum gerçekleşti ben uyandırıldım ve bebeğimi yanıma getirdiler. O ilk karşılaşmanın tadı hiç birşey de yok. Asla hiç birşey korktuğum kadar abartılacak birşey değilmiş. Bebeğim de erken doğmasına rağmen çok sağlıklı çok şükür. Bende doğum yapalı 1 hafta oldu ama çok iyiyim hiç ağrım sancım yok. Normal hayatıma çoktan geri döndüm. Aman sezeryan oldum falan diye hiç yatarak geçirmedim. Hep ayaktaydım ve herkes çok şaşırdı. 4. Gün yemekler yaptım evi temizledim falan siz düşünün 😊 ve size verebileceğim tek tavsiye ne kadar çabuk hareketlenirseniz o kadar çabuk iyileşirsiniz. Ve sezeryandan da hiç korkmayın ben kan görünce bayılan bi insan olmama rağmen böyle güzel olduysa sizlerin daha da güzel olur inşallah 🙏🏻